10 Ağustos 2014 Pazar

Yaramazın Defteri


Neden yaramazın defteri? Merak etmeyin bu beni okuyun, seçin, neden ben tarzındaki bir yazı değil. Hele ki şu seçim günlerinde. Bu tarz şeylerden yeterince bunaldığımızı düşünüyorum.
Sadece benimsediğim bu blog ismini açıklamak istedim. Öncelikle bana hitap eden bir isim bulmak oldukça zordu, blog isimleri bulmak baya yaratıcılık gerektiriyor. Şu an düşünen, arayanlara bol şans ve yaratıcılık diliyorum :)
Blog ismimi belirleyebilmek için en yakın olduğum ve muhtemelen şuanki tek düzenli okuyucularım olan 3 insanın başını oldukça yedim. Beni anlatması, bana özel olması için anahtar kelimelerimiz olan özgürlük, yaramazlık, kitaplar, baykuş, okumak, yazmak, defter, notlar kelimelerini özellikle eşeledik. En sonunda yaramazın defterine karar kıldık. İsim babasına burdan çooook teşekkür ederim.

Bu girişten sonra, en baştaki sorumuza dönebilirim. Evet tabiyki yaramazım! Bu çocukluktan gelen ve oldukça keyif aldığım birşey. Bu yaramazlığın içinde hergün vitrinlere tırmanma, nerede ne var yerlerini ezberleme, anneanne'ye ben senin paralarını nerede sakladığını biliyorum getiriyim mi deme, sokakta top oynamaya çıkarken annemin pahalı parfümlerini sıkıp gittiğim için annemin benden parfümlerini saklaması ve sonra nereye sakladığını unutması ve tabiyki benim yerini bilmem!, evdeki kırmızı rujlardan palyaço suratı yapmaya çalışmam ve o rujları çıkarmak için cif vb ürünler kullanmak zorunda kalmam şeklinde liste uzayabilir. Ama ne yazıkki bu hallerimden şikayetçi olan ailem bu duruma kimseyi inandıramazdı. Çünkü tanımadığım insanlara halen kendimi göstermem ve hanım hanımcık bir kız oluveririm :)  bütün işkenceyi yakınlarım çeker.
Burada yazılarımı okuyacak herkimse merak etmesin hanım hanımcık halimi görecek sadece.
Pekiiii neden defter? Günlük, günce vs kelimelerde oldukça gündemimizdeydi. Evet sıradan, basit biliyorum. Ama istediğim de buydu zaten. Başta günlükler olmak üzere yine çocukluğumdan beri defterler tutmaya bayılırım. Bunlar maniler, tekerlemeler, hatıra defterleri, anket defterleri, sevdiğim sanatçı defteri (sevdiğim sanatçıların resimlerini, röpörtajlarını kesip yapıştırıyordum), listeler, şiir defterleri olmak üzere yine çeşitliceydi.

 Bazı çocukluk alışkanlıkları gerçekten gitmiyor ve ben onları bırakmadığım içinde mutluyum.
Bu blog benim en yeni ve en güzel defterim olacak. Teknolojiye ayak uydurmak lazım değil mi :)

2 yorum :

  1. Geç oldu ama okuma şenliği sayesinde keşfettim sizi . Defter tutma konusunda ortak noktamız çokmuş :) Hey gidi günler dedim. Gerçi hala bolca defterim var :) Keyifli okumalar , mutlu paylaşımlar olsun.

    YanıtlaSil
  2. Aynı şekilde defterler görünce dayanamıyorum, nasıl kullanacağımı bilemesem de alıyorum dursun diye :) Bizde yaratıcılık çok dimi :)

    YanıtlaSil